SALA NA WIGILIĘ FIRMOWĄ W TRÓJMIEŚCIE
EventStacja.pl to samoobsługowa sala do wynajęcia, która ze względu na jej wyjątkowy charakter i przytulną atmosferę jest idealna jako przestrzeń do organizacji wigilii firmowych w swobodnej atmosferze.
NASZA SALA NA WYNAJEM W GDYNI – ZALETY
Wyposażenie: wygodna loża, foteliki i tapicerowane krzesła zapewnią komfort biesiadowania przy stole. Do tego strefa relaksu z sofą, fotelami i smart tv z dużym ekranem. Jeżeli planujesz połączyć spotkanie wigilijne z imprezą, to na miejscu czeka na Ciebie wiele przydatnych podczas imprezowania udogodnień (m.in. parkiet do tańca, bar, wifi, w pełni wyposażona kuchnia łącznie z zastawą stołową). Różnorodne oświetlenie i nagłośnienie, do którego wystarczy podpiąć smartfon zapewnią odpowiednią oprawę dla Twojej uroczystości.
Pojemność: w układzie zasiadanym nasz lokal może pomieścić do 35 osób, a w przypadku imprezy stojącej – do 60 osób, dzięki czemu sprawdzi się z powodzeniem na spotkania wigilijne w kameralnym gronie jak i na większe uroczystości.
Swobodna atmosfera: nasza sala na wynajem to lokal na wyłączność tyko dla Ciebie i Twoich współpracowników, dzięki czemu czeka Cię impreza świąteczna w swobodnej atmosferze. Czuj się w 100% swobodnie, bez żadnych dodatkowych opłat możesz przynieść własne przekąski i napoje.
Lokalizacja i parking: nasza sala znajduje się w dogodnym i łatwo dostępnym miejscu, zapewniając łatwy dojazd dla Twoich gości. Przed lokalem i na sąsiednich ulicach znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe.
ORGANIZACJA UROCZYSTOŚCI:
Chcąc zorganizować u wigilię firmową masz 2 możliwości:
- wynajem samej sali, gdzie możesz skorzystać z w pełni wyposażonej kuchni, LUB
- wynajem sali wraz z cateringiem: wynajmij od nas lokal a firmie cateringowej, z którą współpracujemy zleć przygotowanie odświętnego poczęstunku, z tradycyjnymi świątecznymi potrawamiSPECJALNE MENU ŚWIĄTECZNE
CENY
Wynajmij salę w tygodniu we wskazanych przez siebie godzinach w cenie 125 zł/godz. (na minimum 4 godziny) lub o dowolnej porze w niedzielę w cenie 600 zł za 6 godz. W cenie zawarto korzystanie z zastawy stołowej i sprzątanie po zakończonym spotkaniu. Nakrycie stołu za dodatkową opłatą.